Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η γραφειοκρατία είναι πιο δυνατή από τις οπτικές ίνες !

Σημαντικές καθυστερήσεις που πιθανότατα θα έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια κονδυλίων του ΕΣΠΑ παρατηρούνται στην υλοποίηση του έργου ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) Rural Broadband, Ανάπτυξη Ευρυζωνικών Υποδομών σε Αγροτικές Λευκές Περιοχές της Ελληνικής Επικράτειας, συνολικού προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι καθυστερήσεις οφείλονται στη γραφειοκρατία καθώς το έργο υπόκειται σε αδειοδοτήσεις, ενώ το τελευταίο διάστημα στους αναδόχους έχει προστεθεί και ο πονοκέφαλος των περιορισμών κεφαλαίου που επηρεάζει τις προμήθειες υλικών. Βάσει της σύμβασης μέχρι το τέλος του 2015 θα πρέπει να έχει επιτευχθεί πληθυσμιακή κάλυψη 30% (στις περιοχές που αφορά το έργο) κάτι που πιθανότατα δεν θα καταστεί δυνατό. Το έργο ολοκληρώνεται στο τέλος του 2016. Το βασικό πρόβλημα που θα προκύψει από τις καθυστερήσεις είναι πως εφόσον χαθούν κονδύλια του ΕΣΠΑ θα χρειασθεί μεγαλύτερη χρηματοδότηση από το ΣΕΣ (Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014 – 2020) το οποίο ωστόσο ενδέχεται να μην είναι σε θέση να καλύψει όλα τα έργα «γέφυρα».

Πηγή: Infocom
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ