Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Νέα έρευνα του Ευρωβαρόμετρου δείχνει ότι οι ηλικίες μεταξύ 15 και 45 χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για πρόβαση σε μουσική ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, φωτογραφίες και νέα

Το Ευρωβαρόμετρο παρουσιάζει μια νέα μελέτη που δείχνει ότι οι Ευρωπαίοι στην πλειοψηφία τους, ηλικίας 15 έως 45, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για να διαβάσουν τα τελευταία νεά (72%), να ακούσουν την αγαπημένη τους μουσική (63%), να βρουν φωτογραφίες (54%) και να παρακολουθούν ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές (53%). Σχεδόν εννέα στους δέκα χρησιμοποιούν δωρεάν υπηρεσίες ώστε να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες περιεχομένου, αλλά και άλλα κριτήρια είναι επίσης σημαντικά όπως η καλή ποιότητα audio ή video ή η πιθανότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες περιεχομένου χωρίς την υποχρέωση της προεγγραφής. Η έρευνα δείχνει επίσης τη σημασία των online υπηρεσιών, όπως πλατφόρμες ανταλλαγής βίντεο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: Digital Single Market
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ