Οι μεγάλοι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών στο Ηνωμένο Βασίλειο παρέχουν φτωχές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
Αναρτήθηκε στις 24 Απριλίου 2017, στις 09:15 AM
Ο δικηγόρος παρακολούθησε 1.800 άτομα τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2016 συνοψίζοντας τα ευρήματά του. Η τελική βαθμολογία αντιπροσωπεύει το ποσοστό των πελατών που είναι ικανοποιημένοι με τον πάροχο και θα τον συνιστούσαν σε άλλους, αλλά και τις απόψεις τους για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών. Μια παύλα σημαίνει ότι υπήρχαν λιγότερες από 30 απαντήσεις.
Στο κάτω μέρος της λίστας αποτελεσμάτων του πελάτη είναι το TalkTalk, υποδεικνύοντας ότι τα δύο τρίτα των πελατών του δεν θα συνιστούσαν τον ISP. Ο κυρίαρχος ιδιοκτήτης της υποδομής BT πήρε δύο αστέρια σε όλο το εύρος των υπηρεσιών. Άλλοι μεγάλοι πάροχοι, συμπεριλαμβανομένων των Sky και Virgin, κατάφεραν να λάβουν θετική υποστήριξη από τους μισούς πελάτες τους.