Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Οι μεγάλοι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών στο Ηνωμένο Βασίλειο παρέχουν φτωχές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

Ο δικηγόρος καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου δημοσίευσε την τελευταία έρευνα ευρυζωνικής ικανοποίησης πελατών για όλους τους μεγάλους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου. Οι πελάτες βαθμολόγησαν άσχημα την εξυπηρέτηση, που παρέχεται.


Ο δικηγόρος παρακολούθησε 1.800 άτομα τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2016 συνοψίζοντας τα ευρήματά του. Η τελική βαθμολογία αντιπροσωπεύει το ποσοστό των πελατών που είναι ικανοποιημένοι με τον πάροχο και θα τον συνιστούσαν σε άλλους, αλλά και τις απόψεις τους για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών. Μια παύλα σημαίνει ότι υπήρχαν λιγότερες από 30 απαντήσεις.


Στο κάτω μέρος της λίστας αποτελεσμάτων του πελάτη είναι το TalkTalk, υποδεικνύοντας ότι τα δύο τρίτα των πελατών του δεν θα συνιστούσαν τον ISP. Ο κυρίαρχος ιδιοκτήτης της υποδομής BT πήρε δύο αστέρια σε όλο το εύρος των υπηρεσιών. Άλλοι μεγάλοι πάροχοι, συμπεριλαμβανομένων των Sky και Virgin, κατάφεραν να λάβουν θετική υποστήριξη από τους μισούς πελάτες τους.


Πηγή: Telecoms
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ