Νέα 15/12/17: Η Deutsche Telekom συνεργάζεται με την EWE για αναβάθμιση του δικτύου της με 2 δις € ίνες JV     | |    15/12/17: Διανοητική ιδιοκτησία: Προστασία της ηγετικής θέσης της Ευρώπης στην τεχνογνωσία και την καινοτομία     | |    15/12/17: Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC) στις ΗΠΑ κατάργησε την Διαδικτυακή Ουδετερότητα (net neutrality). Τεράστια δυναμική και εξουσία στους παρόχους     | |    15/12/17: Αλλάζουν όλα στη χρήση του Ιντερνετ στις ΗΠΑ με απόφαση Τραμπ     | |    14/12/17: Η Ericsson βασίζεται στο Βέλγιο για το 5G     | |    14/12/17: Παράταση προθεσμίας υποβολής απαντήσεων στη διαβούλευση για τη θέσπιση μέτρων για την πρόσβαση στο ανοικτό διαδίκτυο     | |    14/12/17: Υπογραφή συμβάσεων παραχώρησης για τη χρήση φάσματος στη ζώνη των 1800 MHz     | |    14/12/17: Ατζέντα «μαμούθ» για την (πιθανώς) τελευταία συνεδρίαση της σημερινής Ολομέλειας της ΕΕΤΤ     | |    13/12/17: To virtualization θα συμβεί, αλλά όχι ακόμα     | |    13/12/17: Τα Τρίκαλα θα γίνουν η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με 5G ταχύτητες στο διαδίκτυο     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε κανονισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή με τον νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών, που εξέδωσε η ΕΕΤΤ, καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνει έμφαση στην προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών και στον έλεγχο των χρεώσεών τους σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.
Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλει ο νέος Κανονισμός, μεταξύ άλλων, αφορούν στα ακόλουθα θέματα:
• Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν θα έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.
• Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.
• Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών.
• Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων των υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής θα ερωτάτε να επιλέξει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά.
• Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Οι συνδρομητές θα μπορούν να καλούν τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών, που διαθέτουν οι πάροχοι, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
• Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος θα πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Πηγή: ICTplus
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ