Νέα 19/02/19: Το Ιράν θα αναπτύξει άλλα 14.000 χιλιόμετρα ίνας     | |    14/02/19: Περού: Η Claro πρόκειται να αναπτύξει δίκτυα οπτικών ινών σε τουλάχιστον 15 πόλεις     | |    11/02/19: Καλαμάτα: Πιλοτικό δίκτυο 5G από το καλοκαίρι φέρνει η WIND     | |    08/02/19: Ιταλία: Η Fastweb και η Ericsson παρουσιάζουν το έργο «Genova 5G»     | |    04/02/19: Connecting Europe Broadband Fund: 135.000 κοινότητες στην Κροατία θα αποκτήσουν ευρυζωνική σύνδεση υψηλής ταχύτητας     | |    31/01/19: Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Η Etisalat UAE διπλασιάζει τις ταχύτητες download     | |    28/01/19: Ηνωμένο Βασίλειο: Η Openreach ονομάζει τις επόμενες έντεκα τοποθεσίες για την ανάπτυξη δικτύου FTTP     | |    23/01/19: Γαλλία: Η Free και η Covage υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για την κάλυψη 1,4 εκατομμυρίων κόμβων ινών     | |    22/01/19: Καναδάς: Η Shaw επεκτείνει συμμετρικό Ethernet 100Mbps μέσω του DOCSIS για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών     | |    21/01/19: Γαλλία: Η Orange συνδέει 12 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις με οπτικές ίνες     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Καραϊβική: Η Flow (Αγία Λουκία) διπλασιάζει τις ταχύτητες στο Internet για οικιακούς χρήστες

Η Flow (Αγία Λουκία) εξέδωσε δελτίο τύπου που επιβεβαιώνει ότι χάρη στις σημαντικές επενδύσεις στην υποδομή της σταθερής γραμμής, οι οικιακοί χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από την ταχύτερη περιήγηση στο Web, ακολουθώντας την πρόσφατη απόφαση της εταιρείας να αυξήσει τις ταχύτητες download στο νησί χωρίς κόστος Σύμφωνα με το σχέδιο, ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος προσφέρει τώρα ταχύτητες download έως και 100Mbps, με απεριόριστη περιήγηση, ανταλλαγή μηνυμάτων, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, online αγορές και downloading. Ο διευθυντής για την Άγια Λουκία, Chris Williams, επιβεβαίωσε ότι αυτή η προστιθέμενη αξία είναι κάτι περισσότερο από απλή αύξηση της χρησιμότητας της υπηρεσίας μας. Η Flow καθοδηγεί την επιβάρυνση και προωθεί την ανάπτυξη στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διευρύνοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες των πελατών της να αξιοποιούν νέες και αναδυόμενες αγορές.

Πηγή: TeleGeography
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ