Νέα 15/01/21: H «ΕΕΣΥΠ» συστήνει την εταιρεία επενδύσεων «Συμμετοχές 5G» ΑΕ για την ανάπτυξη εφαρμογών 5G. Σκοπός της η δημιουργία του Επενδυτικού Ταμείου «Φαιστός» («Phaistos Fund») όπου διορίζεται ως Διευθύνων Σύμβουλος ο Αντώνης Τζωρτζακάκης.     | |    14/01/21: Μέσα στον Ιανουάριο πάνω του 80% των Δημόσιων Σχολείων της Κύπρου «τρέχουν» ήδη με αυξημένες ταχύτητες με έργο της Cyta     | |    13/01/21: Ολοκληρώθηκε η νέα φάση της δημοπρασίας της Πορτογαλίας     | |    11/01/21: Διαγωνισμός για την εποπτεία του φάσματος δορυφορικών επικοινωνιών από την ΕΕΤΤ προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ     | |    08/01/21: Η νέα εποχή 5G ξεκίνησε: Η Vodafone ενεργοποιεί το Vodafone Giga Network 5G και απελευθερώνει νέες δυνατότητες για όλους     | |    07/01/21: Νέες συνεργασίες για το Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού ανακοινώνει η Cisco     | |    05/01/21: Η Telekom σκιαγραφεί τα επιτεύγματα του 2020 για τα σταθερά και κινητά δίκτυα     | |    04/01/21: Υπογράφηκαν οι συμβάσεις του 5G – Πού υπάρχει κάλυψη     | |    23/12/20: Ericsson: Οι Aρχές Δημόσιας Ασφάλειας & Πολιτικής Προστασίας αγκαλιάζουν το 5G     | |    22/12/20: Cosmote, Wind και Vodafone στην κούρσα για το 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η Ericsson εκτιμά πως η αγορά του 5G για τους καταναλωτές μπορεί να ανέλθει σε 31 τρις δολάρια μέχρι το 2030

Η καταναλωτική αγορά για υπηρεσίες 5G ενδέχεται να φτάσει σε αξία τα 31 τρις δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2030, σύμφωνα με τη νέα έκθεση «Harnessing the 5G Consumer Potential» – «Αξιοποιώντας το δυναμικό της αγοράς των καταναλωτών 5G» από το ConsumerLab της Ericsson (NASDAQ: ERIC). Η έκθεση εκτιμά πως οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών θα μπορούσαν να κερδίσουν έως και 3,7 τρις δολάρια από αυτό το συνολικό ποσό - και πως το κέρδος αυτό θα μπορούσε να αυξηθεί περαιτέρω καθώς αναδύονται νέες ευκαιρίες «γειτνιαζόντων» ψηφιακών υπηρεσιών. Επίσης, σύμφωνα με την έκθεση αυτή, οι πάροχοι θα μπορούσαν να παράγουν έσοδα ύψους 131 δις δολαρίων μέχρι το 2030, μόνο και μόνο από ψηφιακές υπηρεσίες, εφόσον ασχοληθούν ενεργά με τη διαμόρφωση προσφοράς πακέτων (bundling) και το μάρκετινγκ διαφόρων περιπτώσεων χρήσης 5G. Περίπου το 40 τοις εκατό αυτών των εκτιμήσεων εσόδων αντιστοιχούν σε έξοδα καταναλωτών για ενισχυμένο βίντεο, επαυξημένη πραγματικότητα (AR), εικονική πραγματικότητα (VR) και για cloud gaming πάνω από δίκτυα 5G.

Πηγή: ICT plus
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ