Νέα 15/01/21: H «ΕΕΣΥΠ» συστήνει την εταιρεία επενδύσεων «Συμμετοχές 5G» ΑΕ για την ανάπτυξη εφαρμογών 5G. Σκοπός της η δημιουργία του Επενδυτικού Ταμείου «Φαιστός» («Phaistos Fund») όπου διορίζεται ως Διευθύνων Σύμβουλος ο Αντώνης Τζωρτζακάκης.     | |    14/01/21: Μέσα στον Ιανουάριο πάνω του 80% των Δημόσιων Σχολείων της Κύπρου «τρέχουν» ήδη με αυξημένες ταχύτητες με έργο της Cyta     | |    13/01/21: Ολοκληρώθηκε η νέα φάση της δημοπρασίας της Πορτογαλίας     | |    11/01/21: Διαγωνισμός για την εποπτεία του φάσματος δορυφορικών επικοινωνιών από την ΕΕΤΤ προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ     | |    08/01/21: Η νέα εποχή 5G ξεκίνησε: Η Vodafone ενεργοποιεί το Vodafone Giga Network 5G και απελευθερώνει νέες δυνατότητες για όλους     | |    07/01/21: Νέες συνεργασίες για το Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού ανακοινώνει η Cisco     | |    05/01/21: Η Telekom σκιαγραφεί τα επιτεύγματα του 2020 για τα σταθερά και κινητά δίκτυα     | |    04/01/21: Υπογράφηκαν οι συμβάσεις του 5G – Πού υπάρχει κάλυψη     | |    23/12/20: Ericsson: Οι Aρχές Δημόσιας Ασφάλειας & Πολιτικής Προστασίας αγκαλιάζουν το 5G     | |    22/12/20: Cosmote, Wind και Vodafone στην κούρσα για το 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Μέσα στον Ιανουάριο πάνω του 80% των Δημόσιων Σχολείων της Κύπρου «τρέχουν» ήδη με αυξημένες ταχύτητες με έργο της Cyta

Την αναβάθμιση των διαδικτυακών συνδέσεων και ταχυτήτων σε 355 σχολεία παγκύπρια, έχει ολοκληρώσει μέχρι στιγμής η Cyta, μέσα σε διάστημα μερικών μόλις μηνών. Λόγω των έκτακτων αναγκών που επέβαλε η πανδημία, το έργο είναι ύψιστης προτεραιότητας για τη Cyta, πάντοτε σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην αναβάθμιση των διαδικτυακών συνδέσεων και αύξηση των ταχυτήτων σε 437 δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα παγκύπρια, τα οποία περιλαμβάνουν Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια/Τεχνικές Σχολές. Οι αναβαθμίσεις καθορίστηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούν διαφορετικές ταχύτητες ανά κατηγορία εκπαιδευτικού ιδρύματος. Στην υλοποίηση του έργου, δόθηκε προτεραιότητα στα Λύκεια/Τεχνικές Σχολές, όπου η τηλεκπαίδευση δρομολογήθηκε νωρίτερα και οι απαιτήσεις σε ταχύτητες διαδικτύου ήταν αυξημένες.

Πηγή: ICT plus
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ