Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

«Ξεκίνησαν τα Έργα στο Μητροπολιτικό Ευρυζωνικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δ. Ναυπάκτου. Πραγματοποιήθηκε και ο πρώτος έλεγχος»

Οι εργασίες υλοποίησης του ΜΑΝ Ναυπάκτου ξεκίνησαν την Δευτέρα 2/6/2008 με την διάνοιξη χάνδακα από το Σ20 (ΤΕΙ Ναυπάκτου). Την Πέμπτη 5/6/2008, έγινε επίσκεψη εκπροσώπων του ΣΤΥ/ΕΑΙΤΥ στον Δήμο Ναυπάκτου, για εκτέλεση ελέγχων στο υλοποιημένο τμήμα του έργου.

Συγκεκριμένα έγινε έλεγχος κατά τις εργασίες διάνοιξης χανδάκων και τοποθέτησης σωληνώσεων/συστοιχιών μικροσωληνώσεων.

Ο χάνδακας τύπου Χ1 προβλέπεται να έχει τυπικές διαστάσεις 15 cm x 40 cm.









Εικόνα 1. Διάνοιξη χάνδακα Χ1 με τις προβλεπόμενες διαστάσεις

Εντός του χάνδακα τύπου Χ1 προβλέπεται η εγκατάσταση 6 συνολικά σωληνώσεων:
- 2 είναι τύπου Φ50 κενές
- 1 είναι Φ40 κενή
- 2 είναι Μ1 (με 4 σωληνίσκους)
- 1 είναι Μ2 (με 12 σωληνίσκους)




Εικόνα 2. Τοποθέτηση των προβλεπόμενων συστοιχιών μικρο-σωληνώσεων Μ1/4, Μ




Εικόνα 3. Αναγραφή του προβλεπόμενου LOGO


Μετά την τοποθέτηση των σωληνώσεων προβλέπεται εγκιβωτισμός με μπετόν και τοποθέτηση ταινίας σήμανσης.










Εικόνα 4. Εγκιβωτισμός σωληνώσεων με μπετόν και τοποθέτηση ταινίας σήμανσης

Την ημέρα που έγινε έλεγχος δεν είχε γίνει αποκατάσταση του ασφαλτοστρώματος παρά μόνο προσωρινή αποκατάσταση με χώμα όπως απαιτείται προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα.




Εικόνα 5. Προσωρινή αποκατάσταση χάνδακα