Νέα 07/08/20: Η TelOne δημιουργεί νέα σύνδεση οπτικών ινών στη βόρεια Ζιμπάμπουε     | |    06/08/20: Νέα Ζηλανδία: Το πρόγραμμα UFB επιτυγχάνει συνδέσεις σε ένα εκατομμύριο νοικοκυριά και επιχειρήσεις     | |    05/08/20: Ηνωμένο Βασίλειο: Η Virgin Media επεκτείνει τη συνδεσιμότητα gigabit σε τρεις ακόμη πόλεις     | |    04/08/20: Ουκρανία: Η Ukrtelecom εκδίδει προτάσεις για την επίτευξη του στόχου του υπουργείου για κάλυψη του 95% του αγροτικού πληθυσμού με ταχύτητα 100Mbps     | |    03/08/20: Η Telecom Namibia αναβαθμίζει το VSAT για να προσφέρει σύνδεση σε απομακρυσμένες περιοχές     | |    31/07/20: Μαλδίβες: Η Dhiraagu επεκτείνει την ευρυζωνική σύνδεση οπτικών ινών στο Maduwaree     | |    30/07/20: Η Vodafone Germany καλύπτει με υπηρεσίες gigabit 21 εκατομμύρια γερμανικά σπίτια     | |    29/07/20: Περού: Το Κογκρέσο προτείνει την αύξηση του ελάχιστου επιπέδου ταχύτητας διαδικτύου από 40% σε 90%     | |    28/07/20: Νέα Ζηλανδία: Η Επιτροπή Εμπορίου συζητά επιπλέον διαβουλεύσεις για την μεθοδολογία εισαγωγής για τη ρύθμιση των υπηρεσιών πρόσβασης σταθερής γραμμής οπτικών ινών     | |    24/07/20: Η ευρυζωνική σύνδεση οπτικών ινών της εταιρείας Dhiraagu φτάνει σε 60 νησιά στις Μαλδίβες     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Το προφίλ του Ελληνα χρήστη του Internet

Ηλικίας 16-34 ετών, απόφοιτος λυκείου/ΙΕΚ και εργαζόμενος, είναι τα χαρακτηριστικά του ατόμου που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο, σύμφωνα με δειγματοληπτική έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Η έρευνα έγινε στο πρώτο τρίμηνο του 2004, σε 4.970 προεπιλεγμένα άτομα, ηλικίας 16-74 ετών, από ισάριθμα νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:

Ενα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ενας στους πέντε Ελληνες χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Περίπου ο ένας στους τέσσερις Ελληνες (ποσοστό 26%) χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Σε ποσοστό 94% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 80% αποσκοπούν στην επικοινωνία (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία-συζήτηση κλπ), το 44,5% αναζητούν πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και το 40% αναζητούν και λαμβάνουν πληροφορίες απο ιστοσελίδες δημοσίων υπηρεσιών ή συναλλάσσονται με αυτές. Μόνο το 10% πραγματοποιεί τραπεζικές ή άλλες οικονομικές συναλλαγές.

Το ποσοστό αγορών μέσω διαδικτύου δεν ξεπερνά το 6% των χρηστών.

Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφεύγεται το διαδίκτυο είναι η «μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν», σύμφωνα με τους χρήστες ή το «επιζήμιο» περιεχόμενό τους αλλά και το υψηλό κόστος εξοπλισμού και πρόσβασης (ποσοστό 49% των χρηστών).
Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ενώ το 99,5% διαθέτει τηλεόραση και το 5% τηλεόραση με το λεγόμενο δορυφορικό πιάτο.