Νέα 18/02/20: Κονδύλια της ΕΕ παρέχουν ευρυζωνική σύνδεση υψηλής ταχύτητας σε αγροτικές επιχειρήσεις της Λιθουανίας     | |    17/02/20: Η ευρωπαϊκή πύλη ευρυζωνικής χαρτογράφησης - ένας ευέλικτος οπτικοακουστικός εξοπλισμός για το μείωση του ψηφιακού χάσματος     | |    17/02/20: Το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ευρυζωνικότητας Connecting Europe Broadband Fund (CEBF) κατευθύνει τις επενδύσεις σε αγροτικές και απομακρυσμένες περιοχές     | |    14/02/20: Η Ευρωπαϊκή Επιστροπή κηρύσσει βέτο στην απόφαση της σουηδικής αγοράς οπτικών ινών     | |    13/02/20: EETT: Σε δημόσια διαβούλευση η χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης για την ανάπτυξη δικτύων 5G     | |    12/02/20: Η κυβέρνηση προωθεί γρηγορότερο Ίντερνετ με εύκολη πρόσβαση για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις     | |    11/02/20: Το Χονγκ Κονγκ πραγματοποίησε διαγωνισμό για την ανάπτυξη ευρυζωνικών υπηρεσιών σε αγροτικές περιοχές     | |    10/02/20: Το 97% των Βραζιλιάνων έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες 4G     | |    07/02/20: Adam Zuckerman: Η οπτική ίνα υποστηρίζει το συνδεδεμένο μας μέλλον     | |    05/02/20: Η VodafoneZiggo επεκτείνει την ευρυζωνική σύνδεση 1Gbps στη Χάγη     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Το προφίλ του Ελληνα χρήστη του Internet

Ηλικίας 16-34 ετών, απόφοιτος λυκείου/ΙΕΚ και εργαζόμενος, είναι τα χαρακτηριστικά του ατόμου που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο, σύμφωνα με δειγματοληπτική έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Η έρευνα έγινε στο πρώτο τρίμηνο του 2004, σε 4.970 προεπιλεγμένα άτομα, ηλικίας 16-74 ετών, από ισάριθμα νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:

Ενα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ενας στους πέντε Ελληνες χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Περίπου ο ένας στους τέσσερις Ελληνες (ποσοστό 26%) χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Σε ποσοστό 94% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 80% αποσκοπούν στην επικοινωνία (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία-συζήτηση κλπ), το 44,5% αναζητούν πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και το 40% αναζητούν και λαμβάνουν πληροφορίες απο ιστοσελίδες δημοσίων υπηρεσιών ή συναλλάσσονται με αυτές. Μόνο το 10% πραγματοποιεί τραπεζικές ή άλλες οικονομικές συναλλαγές.

Το ποσοστό αγορών μέσω διαδικτύου δεν ξεπερνά το 6% των χρηστών.

Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφεύγεται το διαδίκτυο είναι η «μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν», σύμφωνα με τους χρήστες ή το «επιζήμιο» περιεχόμενό τους αλλά και το υψηλό κόστος εξοπλισμού και πρόσβασης (ποσοστό 49% των χρηστών).
Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ενώ το 99,5% διαθέτει τηλεόραση και το 5% τηλεόραση με το λεγόμενο δορυφορικό πιάτο.