Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Το προφίλ του Ελληνα χρήστη του Internet

Ηλικίας 16-34 ετών, απόφοιτος λυκείου/ΙΕΚ και εργαζόμενος, είναι τα χαρακτηριστικά του ατόμου που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο, σύμφωνα με δειγματοληπτική έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Η έρευνα έγινε στο πρώτο τρίμηνο του 2004, σε 4.970 προεπιλεγμένα άτομα, ηλικίας 16-74 ετών, από ισάριθμα νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:

Ενα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ενας στους πέντε Ελληνες χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Περίπου ο ένας στους τέσσερις Ελληνες (ποσοστό 26%) χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Σε ποσοστό 94% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 80% αποσκοπούν στην επικοινωνία (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία-συζήτηση κλπ), το 44,5% αναζητούν πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και το 40% αναζητούν και λαμβάνουν πληροφορίες απο ιστοσελίδες δημοσίων υπηρεσιών ή συναλλάσσονται με αυτές. Μόνο το 10% πραγματοποιεί τραπεζικές ή άλλες οικονομικές συναλλαγές.

Το ποσοστό αγορών μέσω διαδικτύου δεν ξεπερνά το 6% των χρηστών.

Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφεύγεται το διαδίκτυο είναι η «μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν», σύμφωνα με τους χρήστες ή το «επιζήμιο» περιεχόμενό τους αλλά και το υψηλό κόστος εξοπλισμού και πρόσβασης (ποσοστό 49% των χρηστών).
Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ενώ το 99,5% διαθέτει τηλεόραση και το 5% τηλεόραση με το λεγόμενο δορυφορικό πιάτο.