Νέα 10/04/20: Η EPB παρέχει Wifi Hotspots για τους φοιτητές του Hamilton County     | |    09/04/20: Η Open Fiber θα ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της ιταλικής ανάπτυξης έως το τέλος του 2022     | |    08/04/20: Νορβηγία: Η Nkom επιβεβαιώνει την αύξηση της χρηματοδότησης για την ανάπτυξη της ευρυζωνικής υπαίθρου     | |    07/04/20: Fatbeam: Η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών προσφέρει άμεση πρόσβαση στη σύνδεση Last-Mile     | |    06/04/20: Η Vodafone επιτρέπει ταχύτητες 1Gbps σε επιπλέον 630.000 γερμανικές κατοικίες     | |    03/04/20: Η.Π.Α.: Η FCC σχεδιάζει χρηματοδότηση ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αγροτική Αμερική μέσω του 5G Fund     | |    02/04/20: Γερμανία: Η 1&1 Drillisch θα καθυστερήσει την ανάπτυξη δικτύων 5G λόγω της πανδημίας COVID-19     | |    01/04/20: Η Rostelecom ανέφερε αύξηση στις ευρυζωνικές συνδέσεις κατά 22%     | |    31/03/20: ΕΕΤΤ: Αναφορά μετρήσεων «ΥΠΕΡΙΩΝ» 2019     | |    30/03/20: Ομοσπονδία Αγίου Χριστοφόρου και Νέβις: Η Flow ενισχύει τις βασικές ευρυζωνικές ταχύτητες εν μέσω εξάπλωσης του COVID-19     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Το προφίλ του Ελληνα χρήστη του Internet

Ηλικίας 16-34 ετών, απόφοιτος λυκείου/ΙΕΚ και εργαζόμενος, είναι τα χαρακτηριστικά του ατόμου που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο, σύμφωνα με δειγματοληπτική έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Η έρευνα έγινε στο πρώτο τρίμηνο του 2004, σε 4.970 προεπιλεγμένα άτομα, ηλικίας 16-74 ετών, από ισάριθμα νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:

Ενα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ενας στους πέντε Ελληνες χρησιμοποίησε το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Περίπου ο ένας στους τέσσερις Ελληνες (ποσοστό 26%) χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή το πρώτο τρίμηνο του 2004.

Σε ποσοστό 94% των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 80% αποσκοπούν στην επικοινωνία (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία-συζήτηση κλπ), το 44,5% αναζητούν πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και το 40% αναζητούν και λαμβάνουν πληροφορίες απο ιστοσελίδες δημοσίων υπηρεσιών ή συναλλάσσονται με αυτές. Μόνο το 10% πραγματοποιεί τραπεζικές ή άλλες οικονομικές συναλλαγές.

Το ποσοστό αγορών μέσω διαδικτύου δεν ξεπερνά το 6% των χρηστών.

Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφεύγεται το διαδίκτυο είναι η «μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν», σύμφωνα με τους χρήστες ή το «επιζήμιο» περιεχόμενό τους αλλά και το υψηλό κόστος εξοπλισμού και πρόσβασης (ποσοστό 49% των χρηστών).
Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει κινητό τηλέφωνο, ενώ το 99,5% διαθέτει τηλεόραση και το 5% τηλεόραση με το λεγόμενο δορυφορικό πιάτο.