Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσω του Διαδικτύου αποκτούν μεγάλη δημοτικότητα στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά

Σε ανασκόπηση σε 27.000 νοικοκυριά σε επίπεδο ΕΕ αποκαλύφθηκε η εμφάνιση νέων καταναλωτικών πρακτικών στις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη. Η τεχνολογική πρόοδος και ο ανταγωνισμός προσέφεραν μεγαλύτερο φάσμα επιλογών στους ευρωπαίους καταναλωτές, το 24% των νοικοκυριών εγκατέλειψε το σταθερό τηλέφωνο προς όφελος των κινητών, ενώ το 22% των νοικοκυριών χρησιμοποιεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή από το σπίτι προκειμένου να πραγματοποιήσουν τηλεφωνικές κλήσεις μέσω του Διαδικτύου. Σε ολοένα και περισσότερα κράτη μέλη, τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά χρησιμοποιούν ασύρματη πρόσβαση σύνδεσης με το Διαδίκτυο, μέσω κινητών ή δορυφορικών δικτύων. Παράλληλα, το 29% των ευρωπαϊκών νοικοκυριών αγοράζουν ενιαία πακέτα τηλεπικοινωνιών και μέσων επικοινωνίας, δηλαδή 10% περισσότερο από πέρυσι. Ωστόσο, η μεγαλύτερη προτεραιότητα για τους καταναλωτές στο ραγδαία μεταλλασσόμενο αυτό περιβάλλον παραμένει η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Πηγή: European Union
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ