Νέα 07/08/20: Η TelOne δημιουργεί νέα σύνδεση οπτικών ινών στη βόρεια Ζιμπάμπουε     | |    06/08/20: Νέα Ζηλανδία: Το πρόγραμμα UFB επιτυγχάνει συνδέσεις σε ένα εκατομμύριο νοικοκυριά και επιχειρήσεις     | |    05/08/20: Ηνωμένο Βασίλειο: Η Virgin Media επεκτείνει τη συνδεσιμότητα gigabit σε τρεις ακόμη πόλεις     | |    04/08/20: Ουκρανία: Η Ukrtelecom εκδίδει προτάσεις για την επίτευξη του στόχου του υπουργείου για κάλυψη του 95% του αγροτικού πληθυσμού με ταχύτητα 100Mbps     | |    03/08/20: Η Telecom Namibia αναβαθμίζει το VSAT για να προσφέρει σύνδεση σε απομακρυσμένες περιοχές     | |    31/07/20: Μαλδίβες: Η Dhiraagu επεκτείνει την ευρυζωνική σύνδεση οπτικών ινών στο Maduwaree     | |    30/07/20: Η Vodafone Germany καλύπτει με υπηρεσίες gigabit 21 εκατομμύρια γερμανικά σπίτια     | |    29/07/20: Περού: Το Κογκρέσο προτείνει την αύξηση του ελάχιστου επιπέδου ταχύτητας διαδικτύου από 40% σε 90%     | |    28/07/20: Νέα Ζηλανδία: Η Επιτροπή Εμπορίου συζητά επιπλέον διαβουλεύσεις για την μεθοδολογία εισαγωγής για τη ρύθμιση των υπηρεσιών πρόσβασης σταθερής γραμμής οπτικών ινών     | |    24/07/20: Η ευρυζωνική σύνδεση οπτικών ινών της εταιρείας Dhiraagu φτάνει σε 60 νησιά στις Μαλδίβες     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

108 εκατομμύρια Αμερικανών θα έχουν ευρυζωνική πρόσβαση στο σπίτι τους μέχρι το 2009

Η Jupiter Research προέβλεψε ότι στις Η.Π.Α. οι χρήστες ευρυζωνικών υποδομών πρόσβασης στο σπίτι, θα είναι 108 εκατομμύρια μέχρι το 2009. Αυτό σημαίνει διπλασιασμό των 55 εκατομμυρίων οικιακών χρηστών που μετρήθηκαν το 2004. Το 47% των ερωτώμενων χρηστών ευρυζωνικών υποδομών, είναι διατεθειμένο να πληρώσει για ένα πακέτο υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας που θα περιλάμβανε υπηρεσίες ασφάλειας και ψυχαγωγίας. Εκείνοι που βρίσκονται on-line για λιγότερο από ένα χρόνο, παρουσιάζονται πιο πρόθυμοι να πληρώσουν τις επιπλέον υπηρεσίες (60% όσων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν), σε σχέση με τους χρήστες που βρίσκονται on-line για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους. Χρηστές με παιδία, είναι επίσης πιο πρόθυμοι να πληρώσουν τις επιπλέον υπηρεσίες (54% θα τις πλήρωναν), σε σχέση με αυτούς χωρίς παιδιά (μόνο 45%). Επίσης, όσο μικρότερος σε ηλικία είναι ο καταναλωτής, τόσο πιο πρόθυμος είναι να πληρώσει τα νέα πακέτα: το 59% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών, σε σύγκριση με το 38% των ατόμων ηλικίας 45-54 ετών.