Νέα 10/04/20: Η EPB παρέχει Wifi Hotspots για τους φοιτητές του Hamilton County     | |    09/04/20: Η Open Fiber θα ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της ιταλικής ανάπτυξης έως το τέλος του 2022     | |    08/04/20: Νορβηγία: Η Nkom επιβεβαιώνει την αύξηση της χρηματοδότησης για την ανάπτυξη της ευρυζωνικής υπαίθρου     | |    07/04/20: Fatbeam: Η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών προσφέρει άμεση πρόσβαση στη σύνδεση Last-Mile     | |    06/04/20: Η Vodafone επιτρέπει ταχύτητες 1Gbps σε επιπλέον 630.000 γερμανικές κατοικίες     | |    03/04/20: Η.Π.Α.: Η FCC σχεδιάζει χρηματοδότηση ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αγροτική Αμερική μέσω του 5G Fund     | |    02/04/20: Γερμανία: Η 1&1 Drillisch θα καθυστερήσει την ανάπτυξη δικτύων 5G λόγω της πανδημίας COVID-19     | |    01/04/20: Η Rostelecom ανέφερε αύξηση στις ευρυζωνικές συνδέσεις κατά 22%     | |    31/03/20: ΕΕΤΤ: Αναφορά μετρήσεων «ΥΠΕΡΙΩΝ» 2019     | |    30/03/20: Ομοσπονδία Αγίου Χριστοφόρου και Νέβις: Η Flow ενισχύει τις βασικές ευρυζωνικές ταχύτητες εν μέσω εξάπλωσης του COVID-19     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

108 εκατομμύρια Αμερικανών θα έχουν ευρυζωνική πρόσβαση στο σπίτι τους μέχρι το 2009

Η Jupiter Research προέβλεψε ότι στις Η.Π.Α. οι χρήστες ευρυζωνικών υποδομών πρόσβασης στο σπίτι, θα είναι 108 εκατομμύρια μέχρι το 2009. Αυτό σημαίνει διπλασιασμό των 55 εκατομμυρίων οικιακών χρηστών που μετρήθηκαν το 2004. Το 47% των ερωτώμενων χρηστών ευρυζωνικών υποδομών, είναι διατεθειμένο να πληρώσει για ένα πακέτο υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας που θα περιλάμβανε υπηρεσίες ασφάλειας και ψυχαγωγίας. Εκείνοι που βρίσκονται on-line για λιγότερο από ένα χρόνο, παρουσιάζονται πιο πρόθυμοι να πληρώσουν τις επιπλέον υπηρεσίες (60% όσων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν), σε σχέση με τους χρήστες που βρίσκονται on-line για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους. Χρηστές με παιδία, είναι επίσης πιο πρόθυμοι να πληρώσουν τις επιπλέον υπηρεσίες (54% θα τις πλήρωναν), σε σχέση με αυτούς χωρίς παιδιά (μόνο 45%). Επίσης, όσο μικρότερος σε ηλικία είναι ο καταναλωτής, τόσο πιο πρόθυμος είναι να πληρώσει τα νέα πακέτα: το 59% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών, σε σύγκριση με το 38% των ατόμων ηλικίας 45-54 ετών.