Βρετανία: Πρόταση για κατάργηση του όρου «έως» στις διαφημίσεις ευρυζωνικών προϊόντων
Αναρτήθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2011, στις 09:12 AM
Tο Συμβούλιο Επικοινωνίας Καταναλωτών, Communications Consumer Panel (CCP) στην Βρετανία κατέθεσε τις απόψεις του στην διαβούλευση της Επιτροπής Διαφημιστικής Δεοντολογίας σχετικά με την με την χρήση της λέξης «έως» στις διαφημίσεις ευρυζωνικών προϊόντων, εισηγούμενο να απαγορευτεί εξολοκλήρου η χρήστη της φράσης. Πρόκειται για μία δημόσια διαβούλευση στην οποία συμμετέχουν και οι ευρυζωνικοί πάροχοι και αντικείμενο της είναι ο τρόπος με τον οποίο περιγράφονται στις διαφημίσεις οι ευρυζωνικές ταχύτητες και τα όρια χρήσης, προκειμένου να μην εξαπατούνται οι χρήστες από φράσεις όπως «απεριόριστα» ή «έως». Το Συμβούλιο Επικοινωνίας Καταναλωτών ζητάει την αφαίρεση της φράσης «έως» και την αντικατάσταση της από μία ταχύτητα αναφοράς η οποία θα συνοδεύεται από ένα ποσοστό χρηστών το οποίο ενδεικτικά μπορεί να την απολαμβάνει.
Πηγή: thinkbroadband
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Πηγή: thinkbroadband
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ