Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Τόνωση της μεγέθυνσης και της απασχόλησης: σχέδιο δράσης για διπλασιασμό του όγκου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη έως το 2015

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των επιγραμμικών υπηρεσιών αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό δυναμικό που έχει να επιδείξει ευεργετικά αποτελέσματα στην οικονομία και την κοινωνία. Για κάθε θέση εργασίας που χάνεται εκτός ηλεκτρονικού τομέα, η οικονομία του διαδικτύου δημιουργεί 2,6 νέες θέσεις και προσφέρει στους καταναλωτές ευρύτερη επιλογή, συμπεριλαμβανομένων των αγροτικών ή απόμακρων περιφερειών. Το όφελος εξαιτίας των μειωμένων τιμών που προσφέρονται σε επιγραμμική σύνδεση, καθώς και η ευρύτερη επιλογή προϊόντων, εκτιμώνται σε 11,7 δις ευρώ – ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό 0,12% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ. Εάν το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχούσε στο 15% του λιανικού εμπορίου και με πλήρη άρση των φραγμών για το εσωτερικό εμπόριο, τα οφέλη για τους καταναλωτές θα μπορούσαν να φτάσουν τα 204 δις ευρώ, δηλαδή ποσοστό 1,7 του ευρωπαϊκού ΑΕΠ. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπίστωσε, ωστόσο, ότι πολυάριθμα προβλήματα παρεμποδίζουν καταναλωτές και επιχειρήσεις στις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους: οι ισχύοντες κανόνες συχνά παραμένουν άγνωστοι, οι προσφορές δεν είναι αρκούντως διαφανείς και εύκολα συγκρίσιμες, ενώ οι πληρωμές, όπως και οι τρόποι παράδοσης, συχνά είναι δαπανηροί και ακατάλληλοι.

Πηγή: European Commission
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ