Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η ευρυζωνικότητα δημιουργεί επιχειρηματικό μοντέλο για το περιεχόμενο

Το επιχειρηματικό μοντέλο για το περιεχόμενο έφτασε. Τροφοδοτημένος από την ευρυζωνικότητα, o αριθμός των καταναλωτών που πληρώνει για online περιεχόμενο αυξήθηκε σε 38% το 2005, και τα μέσα έξοδα για το online περιεχόμενο αυξήθηκαν σε $88 το χρόνο, κέρδος της τάξης του 14% κατά τη διάρκεια του 2004. Εντούτοις, οι online διαφημίσεις εξακολουθούν να εξουσιάζουν ακόμα το επιχειρηματικό μοντέλο, με τα έξοδα στο μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης να αυξάνονται πάνω από $13 δισεκατομμύρια το 2005.
Οι εταιρείες πολυμέσων πρέπει να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του κοινού, τις πηγές περιεχομένου, καθώς και την απαραίτητη τεχνολογία προκειμένου να βρουν την καλύτερη μέθοδο για να αυξήσουν τα έσοδα τους από το online περιεχόμενο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ