Η ευρυζωνικότητα δημιουργεί επιχειρηματικό μοντέλο για το περιεχόμενο
Αναρτήθηκε στις 21 Ιουλίου 2006, στις 11:59 AM
Το επιχειρηματικό μοντέλο για το περιεχόμενο έφτασε. Τροφοδοτημένος από την ευρυζωνικότητα, o αριθμός των καταναλωτών που πληρώνει για online περιεχόμενο αυξήθηκε σε 38% το 2005, και τα μέσα έξοδα για το online περιεχόμενο αυξήθηκαν σε $88 το χρόνο, κέρδος της τάξης του 14% κατά τη διάρκεια του 2004. Εντούτοις, οι online διαφημίσεις εξακολουθούν να εξουσιάζουν ακόμα το επιχειρηματικό μοντέλο, με τα έξοδα στο μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης να αυξάνονται πάνω από $13 δισεκατομμύρια το 2005.
Οι εταιρείες πολυμέσων πρέπει να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του κοινού, τις πηγές περιεχομένου, καθώς και την απαραίτητη τεχνολογία προκειμένου να βρουν την καλύτερη μέθοδο για να αυξήσουν τα έσοδα τους από το online περιεχόμενο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Οι εταιρείες πολυμέσων πρέπει να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις του κοινού, τις πηγές περιεχομένου, καθώς και την απαραίτητη τεχνολογία προκειμένου να βρουν την καλύτερη μέθοδο για να αυξήσουν τα έσοδα τους από το online περιεχόμενο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ