Είναι το περιεχόμενο ο βασιλιάς;
Αναρτήθηκε στις 04 Σεπτεμβρίου 2006, στις 11:09 AM
Σας προτείνουμε να διαβάσετε ένα ενδιαφέρον άρθρο το οποίο υποστηρίζει πως είναι πιο συμφέρον για ένα πάροχο να παρέχει απλά γρήγορη συνδεσιμότητα από περίπλοκες (τεχνικά και νομικά) παροχές πολυμεσικού περιεχομένου.
Πιο συγκεκριμένα το άρθρο αντιτίθεται στην άποψη που ενστερνίζονται πολύ, και όχι μόνοι οι πάροχοι περιεχομένου, ότι το «περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς». Το άρθρο υποστηρίζει πως το περιεχόμενο ποτέ δεν υπήρξε «βασιλιά», δεν κατέχει αυτή η θέση στην παρούσα φάση και δεν διαφαίνεται ότι θα μπορέσει και μελλοντικά να διαδραματίσει ένα τέτοιο ρόλο. Το Ιντερνετ, σύμφωνα με το συγγραφέα τα κατάφερε μια χαρά και χωρίς το περιεχόμενο και μπορεί να συνεχίσει έτσι την επιτυχή πορεία του. Το περιεχόμενο σίγουρα θα έχει μια θέση στο διαδίκτυο, ενδεχομένως μια ουσιαστική θέση. Εντούτοις, η θέση της θα είναι πιθανώς κατώτερη από εκείνη της επιχειρησιακής της προσωπικής επικοινωνίας.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Πιο συγκεκριμένα το άρθρο αντιτίθεται στην άποψη που ενστερνίζονται πολύ, και όχι μόνοι οι πάροχοι περιεχομένου, ότι το «περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς». Το άρθρο υποστηρίζει πως το περιεχόμενο ποτέ δεν υπήρξε «βασιλιά», δεν κατέχει αυτή η θέση στην παρούσα φάση και δεν διαφαίνεται ότι θα μπορέσει και μελλοντικά να διαδραματίσει ένα τέτοιο ρόλο. Το Ιντερνετ, σύμφωνα με το συγγραφέα τα κατάφερε μια χαρά και χωρίς το περιεχόμενο και μπορεί να συνεχίσει έτσι την επιτυχή πορεία του. Το περιεχόμενο σίγουρα θα έχει μια θέση στο διαδίκτυο, ενδεχομένως μια ουσιαστική θέση. Εντούτοις, η θέση της θα είναι πιθανώς κατώτερη από εκείνη της επιχειρησιακής της προσωπικής επικοινωνίας.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ