Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η έρευνα της Κομισιόν για την κατάσταση των ΤΠΕ στα σχολεία της Ελλάδας

Σύμφωνα με την έρευνα της Κομισιόν, σχεδόν όλα τα ελληνικά σχολεία είναι εξοπλισμένα με υπολογιστές και σύνδεση στο Διαδίκτυο και η χρήση τους αυξάνεται σταθερά. Εντούτοις, το επίπεδο του εξοπλισμού αφήνει ακόμα μεγάλα περιθώρια για βελτίωση. Μόνο 13% έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης. Με τα στοιχεία αυτά η Ελλάδα βρίσκεται και πάλι στις τελευταίες θέσεις ανάμεσα στις 27 χώρες που λήφθηκαν υπόψη στη μελέτη της ΕΕ.
Μόνο 36% των ελλήνων δασκάλων έχει χρησιμοποιήσει υπολογιστές στις τάξεις του τους τελευταίους 12 μήνες πριν από την έρευνα, με κάποιες παραλλαγές στους τύπους των σχολείων και στις αστικές και αγροτικές περιοχές. Με αυτόν τον πολύ χαμηλό αριθμό, η Ελλάδα βρίσκεται στο τέλος της κατάταξης στην Ευρώπη.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι μόλις οι δάσκαλοι αρχίσουν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών στις τάξεις τους δεν φαίνονται να διαφέρουν από άλλους ευρωπαϊκούς δασκάλους στη συμπεριφορά χρήσης των τεχνολογιών αυτών στα σχολεία. Εντούτοις, ένα πολύ υψηλό ποσοστό της τάξης του 64% των δασκάλων στην Ελλάδα ακόμα δεν χρησιμοποιεί τους υπολογιστές στις τάξεις του.
Όταν ρωτήθηκε το σημαντικότερο εμπόδιο, τρία βασικά ζητήματα κυριαρχούν: 50% αναφέρει πως υπάρχει έλλειψη ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία τους, 32% αναφέρει πως οι δάσκαλοι δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις για την χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ένα 22% πιστεύει πως το θέμα των μαθημάτων του δεν μπορεί να υποστηριχθεί από ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Αυτό οδηγεί σε μια κατάσταση όπου η δήλωση «έλλειψη του εξοπλισμού στο σχολείο» εκφράζεται κατά ένα πολύ υψηλό, της τάξης του 32% από τους έλληνες δασκάλους. Ωστόσο, η μεγάλη πλειοψηφία των δασκάλων είναι πεπεισμένη πως η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών μπορεί να έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για την παράδοση των μαθημάτων του.

Πηγή: Europa
Διαβάστε τη μελέτη για την Ελλάδα εδώ


Διαβάστε τι έγραψε ο τύπος:
-in.gr: Υστερεί η Ελλάδα στη διάδοση του Διαδικτύου (και) στα σχολεία
-KnowHow: Γοργά στην ιντερνετική κοινωνία και τα ευρωπαϊκά σχολεία
-Ναυτεμπορική: Ουραγοί στη χρήση του Ιντερνετ στα σχολεία