Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

«Γρήγορο Internet» με ρυθμούς... χελώνας

Εικόνα αποσύνθεσης, που παραπέμπει στα πέτρινα χρόνια του παρελθόντος, εμφανίζουν οι τεχνικές υπηρεσίες του ΟΤΕ, που χρειάζονται έως και δύο μήνες για την τοποθέτηση μιας νέας τηλεφωνικής γραμμής «γρήγορου Internet» (ADSL).
Η εφημερίδα Τα Νέα γράφει την Τρίτη ότι μόνο στην Αττική, οι αιτήσεις που εκκρεμούν για νέες συνδέσεις ADSL ξεπερνούν τις 15.000, ενώ και στον τομέα αποκατάστασης των βλαβών παρουσιάζονται μεγάλες καθυστερήσεις.
Τα προβλήματα στην ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών και στην έγκαιρη αντιμετώπιση των βλαβών οφείλονται κυρίως στα κενά που δημιουργήθηκαν στις τεχνικές υπηρεσίες του ΟΤΕ από την αποχώρηση 4.000 υπαλλήλων, στο πλαίσιο του προγράμματος εθελουσίας εξόδου.
Έτσι, οι τεχνικές βάσεις 30 ατόμων αποτελούνται σήμερα από μόλις τέσσερις-πέντε τεχνικούς, ενώ οι κλήσεις για τις βλάβες, τις μεταφορές τηλεφώνων και τις νέες συνδέσεις ξεπερνούν, στην Αττική, τις 22.000.

Πηγή: in.gr
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ