Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Η «ψηφιακή απογραφή»

Ποια είναι η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας; Σε μερικές ημέρες η απάντηση δεν θα είναι πλέον προφανής. Γιατί τουλάχιστον όσον αφορά τη συγκέντρωση πληθυσμού, σε μιαν άλλη, νέα περιοχή της ελληνικής επικράτειας, δημιουργείται μια καινούργια πολιτεία η οποία εδώ και μερικά χρόνια ξεπέρασε σε πληθυσμό τη Θεσσαλονίκη.
Αυτό που κάποτε ήταν το μικρό διαδικτυακό χωριό εξελίχθηκε σε μεγάλη ζωντανή πολιτεία που τις πλατείες και τους δρόμους της κατακλύζουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες. Αυτή η ποιοτική αλλαγή απέκτησε, πρώτη φορά, μετρήσιμη υπόσταση τον Οκτώβριο του 2003, με την πρωτοβουλία των μεγάλων ελληνικών δικτυακών τόπων να πραγματοποιηθεί η πρώτη συνολική κοινή online μέτρηση επισκεψιμότητας στο ελληνικό Internet.
Αυτές τις ημέρες πραγματοποιείται νέα μεγάλη καταμέτρηση των Ελλήνων που χρησιμοποιούν το Internet. Μια καταμέτρηση στην οποία συμμετέχουν όλοι ο μεγάλοι ελληνικοί δικτυακοί τόποι και βρίσκει, πρώτη φορά, επίσημη υποστήριξη.
Γιατί όμως έχει σημασία αυτή η «ψηφιακή απογραφή»;
Γιατί θα δώσει χρήσιμα στοιχεία όχι μόνο για το μέγεθος του ελληνικού διαδικτυακού πληθυσμού αλλά και για τις προτιμήσεις του κοινού. Πόσοι για παράδειγμα «μπαίνουν» στο Internet από το σπίτι και πόσοι από το γραφείο, πόσοι αναζητούν αθλητικά ή καλλιτεχνικά θέματα, ποιες ώρες εμφανίζεται μεγαλύτερη κίνηση κτλ. Τα στοιχεία αυτά είναι χρήσιμα για τη βελτιστοποίηση της προσφοράς των δικτυακών τόπων αλλά και για την καλύτερη χρήση των διαφημιστικών μηνυμάτων. Επίσης έχουν σημασία για πολλά τεχνολογικά θέματα, όπως ο καλύτερος σχεδιασμός των δικτύων πρόσβασης και της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών.
Αλλωστε η μέθοδος τού «μετρώντας βελτιώνεις» που πρωτοδιατυπώθηκε από τον Κέλβιν έχει εξαιρετική εφαρμογή στο Internet αφού μπορεί να είναι διαρκής και διαλογική.
Το μεγαλύτερο ερώτημα είναι αν οι επιχειρήσεις και η πολιτεία θα αξιοποιήσουν τα στοιχεία αυτής και των άλλων σχετικών ερευνών. Αν οι δικτυακοί τόποι του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα θα προσαρμοστούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις αυτού του μεγάλου κοινού, το οποίο έχει πλέον κριτήρια για να κρίνει και να συγκρίνει το επίπεδο των υπηρεσιών που του παρέχονται στην Ελλάδα με αυτές που απολαμβάνει στη χώρα του ο μέσος ευρωπαίος πολίτης. Και η σύγκριση δείχνει ότι έχουν πολλά ακόμη να γίνουν.

Πηγή: Το ΒΗΜΑ Online
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ