Σημαντικότερες οι υπηρεσίες από την πρόσβαση στο άμεσο μέλλον
Αναρτήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 2007, στις 10:30 AM
Aρκετά διαφορετικός σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση θα πρέπει να είναι ένας πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον αν θέλει να επιβιώσει μέσα σε μία αγορά που γίνεται όλο και περισσότερο ανταγωνιστική. Oπως υποστηρίζουν εμπειρογνώμονες της διεθνούς αγοράς, λόγω της σύγκλισης που υπάρχει μεταξύ πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών, Internet και μέσων ενημέρωσης, οι πάροχοι θα πρέπει να ακολουθήσουν ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, όπου η έμφαση είναι στις υπηρεσίες και στο περιεχόμενο και όχι ο τρόπος πρόσβασης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις κυρίαρχες σήμερα θεωρήσεις, αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο μοντέλα στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Tο πρώτο είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι «παραδοσιακοί» τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί και βασίζεται στην ύπαρξη υποδομών και της παροχής πρόσβασης σε συνδρομητές. Tο δεύτερο είναι αυτό που ακολουθούν οι εταιρείες που έρχονται από το χώρο του Internet όπου η έμφαση είναι σε νέες υπηρεσίες και στο χαμηλό κόστος λειτουργίας.
Πηγή: Ημερησία Online
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις κυρίαρχες σήμερα θεωρήσεις, αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο μοντέλα στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Tο πρώτο είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι «παραδοσιακοί» τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί και βασίζεται στην ύπαρξη υποδομών και της παροχής πρόσβασης σε συνδρομητές. Tο δεύτερο είναι αυτό που ακολουθούν οι εταιρείες που έρχονται από το χώρο του Internet όπου η έμφαση είναι σε νέες υπηρεσίες και στο χαμηλό κόστος λειτουργίας.
Πηγή: Ημερησία Online
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ