Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Σε 13 μέρες θα πρέπει να γίνεται η αλλαγή τηλεπικοινωνιακού παρόχου μέσω LLU

Τα τεράστια προβλήματα που παρατηρούνται με τις καθυστερήσεις ικανοποίησης των αιτήσεων καταναλωτών για αλλαγή τηλεπικοινωνιακού παρόχου μέσω της διαδικασίας της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο (local loop unbundling - LLU) επιδιώκει να λύσει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ για το LLU, η αλλαγή παρόχου θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέσα σε διάστημα 13 εργάσιμων ημερών, το αργότερο, από την επόμενη εργάσιμη που αποστέλλεται η σχετική αίτηση. Επίσης, ο στόχος είναι η μετάβαση από τον έναν πάροχο στον άλλο να γίνεται μέσα στην ίδια εργάσιμη ημέρα, ώστε στη χειρότερη περίπτωση ο καταναλωτής να μένει χωρίς τηλέφωνο και πρόσβαση στο Διαδίκτυο μόλις μερικές ώρες.


Πηγή: Ημερησία
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ