Πώς μοιράζεται η «πίτα» στην αγορά του ADSL
Αναρτήθηκε στις 07 Ιουνίου 2007, στις 11:43 AM
H σύγκλιση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών καθώς και η μέχρι στιγμής χαμηλή διείσδυση των γρήγορων συνδέσεων στο διαδίκτυο (ADSL) με τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που συνεπάγεται, έχουν ως συνέπεια ευρύτερες ανακατατάξεις στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Mε βάση τα μέχρι τώρα επίσημα δεδομένα σύντομα στη χώρα μας θα έχουμε τρεις ισχυρούς ομίλους εταιρειών που θα προσφέρουν στον καταναλωτή πακέτα υπηρεσιών που θα περιλαμβάνουν τη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, σύνδεση ADSL καθώς και υπηρεσίες ψυχαγωγίας όπως είναι το video κατά παραγγελία, άλλες αμφίδρομες υπηρεσίες και πολλά τηλεοπτικά κανάλια.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Πηγή: Ναυτεμπορική
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ