Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Ν. Κουλούρης: Φταίει κυρίως ο ΟΤΕ

Στην ολιγωρία του ΟΤΕ να ανταποκριθεί στις ρυθμιστικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία, αποδίδει την προβληματική «απελευθέρωση» της τηλεπικοινωνιακής αγοράς ο Νίκος Κουλούρης, αντιπρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Παράλληλα τονίζει ότι οι εναλλακτικοί πάροχοι δε διατηρούν άλλοθι για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους αφού γνώριζαν την πρόθεση για απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών προτού ψηφιστεί ο νόμος 3431/06.
Περίπου 1.500 καταγγελίες σε μηνιαία βάση δέχεται η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων από καταναλωτές που είναι δυσαρεστημένοι για την ποιότητα των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που λαμβάνουν. Πολλές φορές η ταχύτητα των ευρυζωνικών συνδέσεων δεν είναι αυτή που υπόσχεται ο πάροχος και η εξυπηρέτηση στα τηλεφωνικά κέντρα των εταιρειών είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Πηγή: Καθημερινή
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ