Σημαντική αύξηση των συνδρομητών Double-Triple Play
Αναρτήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2009, στις 10:32 AM
Σημαντική αύξηση της διείσδυσης του Double/Triple Play αποτυπώνει η νέα συνδρομητική έρευνα της Focus με βάση τα αποτελέσματα για την περίοδο 30/9/2008 - 22/12/2008. Συγκεκριμένα η διείσδυση της υπηρεσίας σε Πανελλαδικό επίπεδο εκτιμάται στο 20,6% παρουσιάζοντας αύξηση 15,7% από την περίοδο του Καλοκαιριού (24/6-29/9/2008) και συνολικά 32,1% από το δεύτερο τρίμηνο του 2008. Ο Νομός Αττικής αποτελεί το κύριο κομμάτι αυτής της αγοράς ωστόσο οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι ιδιαίτερα έντονοι στο Νομό Θεσσαλονίκης και τα μεγάλα αστικά κέντρα. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα υπηρεσία φαίνεται να προσελκύει σε πρώτη φάση νοικοκυριά που είχαν ήδη (ανεξάρτητη) σύνδεση internet.
Η συνδρομητική έρευνα Focus Double -Triple Play αποσκοπεί στην συνεχή παρακολούθηση της εξέλιξης της αγοράς των «πακέτων» Double - Triple Play και της αγοράς των τηλεπικοινωνιών και ευρυζωνικών υπηρεσιών.
Λανσαρίστηκε στις αρχές Μαρτίου 2008 και η υποδοχή της από την αγορά ήταν άμεση και ιδιαίτερα ενθουσιώδης καθώς αποτελεί ένα value for money συνεχές ερευνητικό εργαλείο που βοηθά τον συνδρομητή/χρήστη της έρευνας να εντοπίζει έγκαιρα ευκαιρίες αλλά και απειλές και να αναδιαμορφώνει πλάνα και κινήσεις σύμφωνα με τις εξελισσόμενες τάσεις και τις συμπεριφορές του καταναλωτή.
Η εξέλιξη των βασικών δεικτών παρακολούθησης της ανάπτυξης του Double - Triple Play και των βασικών «παικτών» της αγοράς εξάγονται από συνεχή Ποσοτική μέτρηση σε Ετήσιο Πανελλαδικό δείγμα 20.000 καταναλωτών. Το συνδρομητικό αυτό προϊόν υποστηρίζεται επίσης από Ποιοτική έρευνα σε βάθος η οποία διεξάγεται ετήσια.
Στο βασικό πακέτο συνδρομής περιλαμβάνονται 12 μηνιαία report και 4 αναλυτικά τριμηνιαία, ενώ επιπλέον επιλογές για τους συνδρομητές αποτελούν η απόκτηση εξειδικευμένου software για tailor-made αναλύσεις, η δυνατότητα προσθήκης extra ερωτήσεων που δεν συμπεριλαμβάνονται ήδη στην έρευνα για δική τους χρήση και η δυνατότητα διερεύνησης θεμάτων που τους ενδιαφέρουν σε Ποιοτικό επίπεδο.
Πηγή: Καθημερινή
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Η συνδρομητική έρευνα Focus Double -Triple Play αποσκοπεί στην συνεχή παρακολούθηση της εξέλιξης της αγοράς των «πακέτων» Double - Triple Play και της αγοράς των τηλεπικοινωνιών και ευρυζωνικών υπηρεσιών.
Λανσαρίστηκε στις αρχές Μαρτίου 2008 και η υποδοχή της από την αγορά ήταν άμεση και ιδιαίτερα ενθουσιώδης καθώς αποτελεί ένα value for money συνεχές ερευνητικό εργαλείο που βοηθά τον συνδρομητή/χρήστη της έρευνας να εντοπίζει έγκαιρα ευκαιρίες αλλά και απειλές και να αναδιαμορφώνει πλάνα και κινήσεις σύμφωνα με τις εξελισσόμενες τάσεις και τις συμπεριφορές του καταναλωτή.
Η εξέλιξη των βασικών δεικτών παρακολούθησης της ανάπτυξης του Double - Triple Play και των βασικών «παικτών» της αγοράς εξάγονται από συνεχή Ποσοτική μέτρηση σε Ετήσιο Πανελλαδικό δείγμα 20.000 καταναλωτών. Το συνδρομητικό αυτό προϊόν υποστηρίζεται επίσης από Ποιοτική έρευνα σε βάθος η οποία διεξάγεται ετήσια.
Στο βασικό πακέτο συνδρομής περιλαμβάνονται 12 μηνιαία report και 4 αναλυτικά τριμηνιαία, ενώ επιπλέον επιλογές για τους συνδρομητές αποτελούν η απόκτηση εξειδικευμένου software για tailor-made αναλύσεις, η δυνατότητα προσθήκης extra ερωτήσεων που δεν συμπεριλαμβάνονται ήδη στην έρευνα για δική τους χρήση και η δυνατότητα διερεύνησης θεμάτων που τους ενδιαφέρουν σε Ποιοτικό επίπεδο.
Πηγή: Καθημερινή
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ