Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Εκστρατεία Ενημέρωσης της ΕΕΤΤ «Ευρυζωνικότητα: κοινωνικό αγαθό και δικαίωμα για όλους»

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου, υλοποιεί εκστρατείας ενημέρωσης προς το ευρύ κοινό, το πρόγραμμα της οποίας παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου. Η εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά με τον θεματικό άξονα «Ευρυζωνικότητα» και θα έχει διετή διάρκεια αξιοποιώντας πολλαπλά και σύγχρονα εργαλεία marketing και επικοινωνίας. Με κεντρικό μήνυμα «Με το Ευρυζωνικό Internet Ενημερώνεσαι, Επικοινωνείς, Εργάζεσαι, Διασκεδάζεις – Μάθε τι μπορεί να σου προσφέρει», η ΕΕΤΤ προτρέπει τους καταναλωτές να ενημερωθούν και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προφέρουν οι ευρυζωνικές υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή. Βασικός στόχος της εκστρατείας είναι η ανάδειξη της ευρυζωνικότητας σε κοινωνικό αγαθό και δικαίωμα για όλους τους πολίτες. Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόκληση για την ΕΕΤΤ μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης είναι να καμφθούν οι όποιες «αντιστάσεις» της κοινωνίας απέναντι στην ευρυζωνικότητα και να στραφεί ο καταναλωτής προς το ευρυζωνικό διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Πηγή: EETT
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ