Σύμπραξη «γιγάντων» για την προώθηση του mobile broadband
Αναρτήθηκε στις 02 Οκτωβρίου 2008, στις 08:50 AM
Όταν γίνεται γνωστό ότι 16 επιχειρήσεις που ασχολούνται με την πληροφορική και την κινητή τηλεφωνία αποφασίζουν να συνεργαστούν για την προώθηση του mobile broadband, τότε εύκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι, κατά το κοινώς λεγόμενο, κάτι τρέχει. Όταν, μεταξύ των εταιρειών αυτών βλέπουμε με ονόματα με μεγάλο «ειδικό βάρος» (Dell, Ericsson, Lenovo, Microsoft, T-Mobile, Toshiba, Vodafone, κλπ), τότε δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι αυτό που «τρέχει» είναι, μάλλον, μεγάλο. Όπως σημειώνει σχετικό ρεπορτάζ του WebProNews, στόχος αυτής της σύμπραξης είναι η προώθηση του mobile broadband, μέσω ενός προγράμματος marketing το οποίο θα κοστίσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε διάστημα ενός χρόνου. Το πρόγραμμα συνίσταται στον έλεγχο και το «μαρκάρισμα» διαφόρων laptop υπολογιστών, οι οποίοι θα κριθεί ότι ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένα standards ώστε να είναι απολύτως έτοιμοι για χρήση δικτύων mobile broadband.
Πηγή: KnowHow
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Πηγή: KnowHow
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ