Focus-Bari : έρευνα για τις υπηρεσίες double και triple play
Αναρτήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου 2008, στις 11:28 AM
Τις προτιμήσεις των καταναλωτών έναντι των υπηρεσιών double - triple play παρουσιάζει η εταιρεία ερευνών Focus Bari. Το δείγμα αφορά 5.381 άτομα, άντρες και γυναίκες 13 - 70 ετών, μόνιμους κατοίκους των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης και των νομών της Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης και πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα από τις 18 Μαρτίου - 23 Ιουνίου 2008.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αγορά των double - triple play υπηρεσιών έχει δυναμική. Υπάρχει όμως ακόμη πολύς δρόμος να καλυφθεί προκειμένου οι συγκεκριμένες υπηρεσίες να αποτελέσουν την πρώτη επιλογή του ελληνικού καταναλωτικού κοινού. Συγκεκριμένα, πανελλαδικά το 84,4% των ερωτηθέντων δε χρησιμοποιεί τέτοιου είδους υπηρεσία. Double play έχει το 14,3% και triple play έχει το 1,3%.
Βασικός λόγος για την απόκτηση ενός τέτοιου πακέτου είναι οι συμφέρουσες χρεώσεις αλλά και οι υψηλές ταχύτητες στο Internet.
Πηγή: Σ.Ε.Π.Ε. - Focus-Bari
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αγορά των double - triple play υπηρεσιών έχει δυναμική. Υπάρχει όμως ακόμη πολύς δρόμος να καλυφθεί προκειμένου οι συγκεκριμένες υπηρεσίες να αποτελέσουν την πρώτη επιλογή του ελληνικού καταναλωτικού κοινού. Συγκεκριμένα, πανελλαδικά το 84,4% των ερωτηθέντων δε χρησιμοποιεί τέτοιου είδους υπηρεσία. Double play έχει το 14,3% και triple play έχει το 1,3%.
Βασικός λόγος για την απόκτηση ενός τέτοιου πακέτου είναι οι συμφέρουσες χρεώσεις αλλά και οι υψηλές ταχύτητες στο Internet.
Πηγή: Σ.Ε.Π.Ε. - Focus-Bari
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ