Νέα 26/08/21: Ο Τηλελιμένας Plana της United Group έλαβε πλήρη πιστοποίηση βαθμίδας 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τηλελιμένων (WTA)     | |    06/08/21: Ερχεται το «Ultra-Fast Broadband 2» για γρήγορο internet σε όλη την Ελλάδα     | |    30/07/21: COSMOTE: Λύσεις για Internet χωρίς σταθερή γραμμή σε όλη την Ελλάδα     | |    28/07/21: COSMOTE: Λύσεις smart cities με τεχνολογία ΝΒ-ΙοΤ στα Χανιά και τη Μονεμβασιά     | |    27/07/21: Μνημόνιο συνεργασίας της Συμμετοχές 5G με την Nokia Hellas     | |    26/07/21: Η Logicom Solutions μετατρέπει την Πάφο σε «έξυπνη πόλη»     | |    23/07/21: Πώς το 5G θα αλλάξει την ιατρική και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία     | |    21/07/21: Έκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2020-2021     | |    20/07/21: Με την υποστήριξη του Δικτύου Νέας Γενιάς της WIND η αντιμετώπιση ατυχημάτων στις παραλίες     | |    19/07/21: Η Hewlett Packard Enterprise επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο 5G λύσεων με την αυτοματοποιημένη λύση διαχείρισης 5G     | |   

Νέα & Newsletter

Νέα | Newsletter | Εγγραφή στο Newsletter

Focus-Bari : έρευνα για τις υπηρεσίες double και triple play

Τις προτιμήσεις των καταναλωτών έναντι των υπηρεσιών double - triple play παρουσιάζει η εταιρεία ερευνών Focus Bari. Το δείγμα αφορά 5.381 άτομα, άντρες και γυναίκες 13 - 70 ετών, μόνιμους κατοίκους των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης και των νομών της Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης και πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα από τις 18 Μαρτίου - 23 Ιουνίου 2008.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αγορά των double - triple play υπηρεσιών έχει δυναμική. Υπάρχει όμως ακόμη πολύς δρόμος να καλυφθεί προκειμένου οι συγκεκριμένες υπηρεσίες να αποτελέσουν την πρώτη επιλογή του ελληνικού καταναλωτικού κοινού. Συγκεκριμένα, πανελλαδικά το 84,4% των ερωτηθέντων δε χρησιμοποιεί τέτοιου είδους υπηρεσία. Double play έχει το 14,3% και triple play έχει το 1,3%.
Βασικός λόγος για την απόκτηση ενός τέτοιου πακέτου είναι οι συμφέρουσες χρεώσεις αλλά και οι υψηλές ταχύτητες στο Internet.

Πηγή: Σ.Ε.Π.Ε. - Focus-Bari
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ