Σχεδιάζοντας αποτελεσματικές διαφημίσεις μέσω της λεπτομερούς γνώσης της συμπεριφοράς των χρηστών
Αναρτήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2009, στις 10:18 AM
Στις αναδυόμενες χώρες, οι αγορές κινητών δικτύων είναι πολύ ανταγωνιστικές και χαρακτηρίζονται από συχνές προωθήσεις, αλλά είναι δύσκολα να σχεδιαστούν κατάλληλα. Σε αυτά τα, συνήθως, προπληρωμένα περιβάλλοντα οι πελάτες με χαμηλό εισόδημα αναζητούν συμφωνίες και συνήθως χρησιμοποιούν πολλαπλές κάρτες SIM. Έτσι αντί να προσανατολίζονται σε συγκεκριμένα σχέδια τιμολόγησης οι πάροχοι κινητών δικτύων προτιμούν να κατακλύζουν την αγορά με καινοτόμες προωθητικές ενέργειες, σε μια προσπάθεια να προσελκυστούν πελάτες, οι οποίοι περιμένουν τέτοιου είδους ενέργειες για να γεμίσουν ξανά τον λογαριασμό τους.
Πηγή: Analysys Mason
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Πηγή: Analysys Mason
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ