Μελέτη για τις Ευρυζωνικές Υπηρεσίες από την Eurescom-Η επόμενη φάση ανάπτυξης
Αναρτήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 2005, στις 11:31 AM
Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες της αγοράς αποτελούν την μεγαλύτερη ευκαιρία ανάπτυξης για τους παροχείς των εκκολαπτόμενων «απλών τηλεφωνικών υπηρεσιών». Οι περισσότερες εταιρείες πλέον στην Ευρώπη παρέχουν ADSL2 και ADSL2+ στα δίκτυα πρόσβασης τους, οι οποίες τους επιτρέπουν την παροχή υψηλότερου εύρους ζώνης στους πελάτες τους καθώς και μεγαλύτερο εύρος κάλυψης. Παράλληλα η τεχνολογία VDSL2 κάνει την εμφάνιση της.
Όλα αυτά τα νέα πρότυπα για το DSL θα μπορούν να υποστηρίξουν την παροχή triple-play υπηρεσιών, κάνοντας έτσι τις ευρυζωνικές υπηρεσίες κομμάτι της καθημερινότητας των περισσοτέρων χρηστών.
Πρέπει να αναφερθεί πως η νέα τάση της τεχνολογίας και η ανάπτυξη της είναι ξεκάθαρη. Εντούτοις, οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τεχνολογία αλλά στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε νέες υπηρεσίες και εφαρμογές. Για το λόγο αυτό οι παροχείς και οι εταιρείες ενδιαφέρονται περισσότερο για το σύνολο των υπηρεσιών και των εφαρμογών εκείνων που θα κάνουν επιθυμητή και αναγκαία την ευρυζωνική πρόσβαση για τους καταναλωτές.
Μελέτη της Eurescom ερεύνησε υπάρχουσες αλλά και νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες και εφαρμογές που μπορούν να κερδίσουν την αποδοχή των καταναλωτών. Η μελέτη συνέκρινε τα υπάρχοντα σενάρια χρήσης και τις απαιτήσεις σε εύρος ζώνης των υπαρχόντων αλλά και νέων τεχνολογιών και καθόρισε τις απαιτήσεις για την ενίσχυση της τηλεπικοινωνιακής πρόσβασης αλλά και των βασικών δικτύων. Επίσης, η μελέτη ερεύνησε την εξέλιξη των τεχνολογιών συμπίεσης και τις δυνατότητες που παρέχοντα από τις ασύρματες τεχνολογίες. Τέλος, η μελέτη προτείνει ένα απλό επιχειρηματικό μοντέλο μαζί με τα πιθανά κέρδη και κόστη προτείνοντας παράλληλα μια πιθανή διαδρομή για την μετάβαση από την υπάρχουσα κατάσταση στο κοντινό μέλλον.
Διαβάστε τα αποτελέσματα της μελέτης της Euroscom στη σελίδα αυτή.
Όλα αυτά τα νέα πρότυπα για το DSL θα μπορούν να υποστηρίξουν την παροχή triple-play υπηρεσιών, κάνοντας έτσι τις ευρυζωνικές υπηρεσίες κομμάτι της καθημερινότητας των περισσοτέρων χρηστών.
Πρέπει να αναφερθεί πως η νέα τάση της τεχνολογίας και η ανάπτυξη της είναι ξεκάθαρη. Εντούτοις, οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τεχνολογία αλλά στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε νέες υπηρεσίες και εφαρμογές. Για το λόγο αυτό οι παροχείς και οι εταιρείες ενδιαφέρονται περισσότερο για το σύνολο των υπηρεσιών και των εφαρμογών εκείνων που θα κάνουν επιθυμητή και αναγκαία την ευρυζωνική πρόσβαση για τους καταναλωτές.
Μελέτη της Eurescom ερεύνησε υπάρχουσες αλλά και νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες και εφαρμογές που μπορούν να κερδίσουν την αποδοχή των καταναλωτών. Η μελέτη συνέκρινε τα υπάρχοντα σενάρια χρήσης και τις απαιτήσεις σε εύρος ζώνης των υπαρχόντων αλλά και νέων τεχνολογιών και καθόρισε τις απαιτήσεις για την ενίσχυση της τηλεπικοινωνιακής πρόσβασης αλλά και των βασικών δικτύων. Επίσης, η μελέτη ερεύνησε την εξέλιξη των τεχνολογιών συμπίεσης και τις δυνατότητες που παρέχοντα από τις ασύρματες τεχνολογίες. Τέλος, η μελέτη προτείνει ένα απλό επιχειρηματικό μοντέλο μαζί με τα πιθανά κέρδη και κόστη προτείνοντας παράλληλα μια πιθανή διαδρομή για την μετάβαση από την υπάρχουσα κατάσταση στο κοντινό μέλλον.
Διαβάστε τα αποτελέσματα της μελέτης της Euroscom στη σελίδα αυτή.