Νέος, πτυχιούχος και με «δίψα» για πληροφόρηση ο Έλληνας χρήστης του Ίντερνετ
Αναρτήθηκε στις 02 Δεκεμβρίου 2005, στις 14:56 PM
Είναι νέος, έχει πτυχίο, διψάει για ενημέρωση και σερφάρει από το σπίτι. Αυτό με λίγα λόγια είναι το προφίλ του Έλληνα χρήστη του Ίντερνετ, όπως παρουσιάζεται στην έρευνα «e-metrics 2005». Στη μελέτη συμμετείχαν 35 από τις πλέον δημοφιλείς πύλες και ιστοσελίδες και 16 χιλιάδες χρήστες.
Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Παρασκευής, την έρευνα διενήργησε η εταιρεία AGB- Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks.
Πηγή: in.gr
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Όπως αναφέρεται στο Βήμα της Παρασκευής, την έρευνα διενήργησε η εταιρεία AGB- Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks.
Πηγή: in.gr
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ