Η Ελλάδα κάτω από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων χωρών του ΟΟΣΑ, όσον αφορά την Οικονομία του Ιντερνετ
Αναρτήθηκε στις 09 Οκτωβρίου 2012, στις 09:22 AM
Κάτω από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης βρίσκεται η χώρα μας όσον αφορά την οικονομία του ίντερνετ, σύμφωνα με τη νέα έκθεσή του ΟΟΣΑ με τίτλο «Προοπτικές Οικονομίας του Διαδικτύου 2012» (OECD Internet Economy Outlook 2012). Αυτή η σχετική υστέρηση, μεταξύ άλλων δεικτών, εμφανίζεται στο ποσοστό 1. των ελληνικών επιχειρήσεων και νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση και πρόσβαση στο διαδίκτυο, 2.των εργαζόμενων στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), 3. του πληθυσμού που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για πρόσβαση στο διαδίκτυο, 4. των χρηστών του διαδικτύου που δημιουργούν τις δικές τους ιστοσελίδες, 5. των καταναλωτών που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο) ή που συναλλάσσονται με τις τράπεζες (ηλεκτρονική τραπεζική), 6. των σχολείων που συνδέονται στο διαδίκτυο και το χρησιμοποιούν, 7. των χρηστών που ψάχνουν δουλειά μέσω του Ίντερνετ, όσων έρχονται σε επαφή με δημόσιες υπηρεσίες, όσων παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια ή «κατεβάζουν» μουσική και ταινίες κ.α.
Ειδικότερα, όσον αφορά τη διείσδυση των οπτικών ινών (ως ποσοστό των συνολικών ευρυζωνικών συνδέσεων) η Ελλάδα, μαζί με το Βέλγιο, βρίσκεται στον «πάτο» της σχετικής λίστας του ΟΟΣΑ (καθώς καθυστερεί η υλοποίηση στη χώρα μας του εγχώριου σχεδίου για την «οπτική ίνα έως το σπίτι»). Στην προτελευταία θέση εμφανίζεται η Ελλάδα στο σύνολο των πωλήσεων των εγχώριων εταιριών από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται όσον αφορά το ποσοστό των εγχώριων επιχειρήσεων που πουλάνε ή αγοράζουν μέσω Ίντερνετ, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ.
Αντίθετα, πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ βρίσκεται η χώρα μας όσον αφορά το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Το 30% των Ελλήνων εμφανίζονται χρήστες του Facebook, το οποίο έλκει την μεγαλύτερη χρήση από κάθε άλλο διαδικτυακό τόπο στη χώρα μας. Συγκριτικά, για παράδειγμα, στη Γερμανία μόνο το 23% του πληθυσμού κάνει χρήση του Facebook.
Πηγή: ICT plus
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και σχετικά διαγράμματα μπορείτε να βρείτε εδώ
Ειδικότερα, όσον αφορά τη διείσδυση των οπτικών ινών (ως ποσοστό των συνολικών ευρυζωνικών συνδέσεων) η Ελλάδα, μαζί με το Βέλγιο, βρίσκεται στον «πάτο» της σχετικής λίστας του ΟΟΣΑ (καθώς καθυστερεί η υλοποίηση στη χώρα μας του εγχώριου σχεδίου για την «οπτική ίνα έως το σπίτι»). Στην προτελευταία θέση εμφανίζεται η Ελλάδα στο σύνολο των πωλήσεων των εγχώριων εταιριών από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται όσον αφορά το ποσοστό των εγχώριων επιχειρήσεων που πουλάνε ή αγοράζουν μέσω Ίντερνετ, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ.
Αντίθετα, πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ βρίσκεται η χώρα μας όσον αφορά το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Το 30% των Ελλήνων εμφανίζονται χρήστες του Facebook, το οποίο έλκει την μεγαλύτερη χρήση από κάθε άλλο διαδικτυακό τόπο στη χώρα μας. Συγκριτικά, για παράδειγμα, στη Γερμανία μόνο το 23% του πληθυσμού κάνει χρήση του Facebook.
Πηγή: ICT plus
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και σχετικά διαγράμματα μπορείτε να βρείτε εδώ